23948sdkhjf

Bilka vil lokke illoyale kunder med mobilspil

Spillerne samler point, der kan ombyttes til varer i Bilka.
Detailbranchen kæmper mod manglende vækst og illoyale kunder, der i stadigt højere grad gør deres indkøb på nettet, og nu forsøger Bilka at erobre kundernes gunst med spil til mobilen, skriver Børsen.

- Nogle gange med markedsføring er det trial and error. Vi prioriterer højt at være dynamiske, så derfor ligger denne model med et mobilspil lige til højrebenet, fortæller Alice Monberg, der er marketingchef for kæden.

Spillerne samler point, der kan byttes til varer i Bilka, og spillet er for nyligt blevet redesignet til at passe ind i det reklameunivers, Far til 14, som kæden har brugt til markedsføring siden nytår.

Hos Retail Institute Scandinavia vurderer direktør Dorte Wimmer, at det er den rigtige taktik at satse på mobilen:

- Tankegangen med at binde mobilen sammen med den fysiske indkøbsoplevelse er helt sikkert det rigtige træk, siger hun.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111